Lyckligt lottad - mitt eget beslut

Ibland så behöver man bli påmind om olika saker man tar för givet.
När man jobbar tillsammans med människor på olika sätt så ser man ofta upprepade mönster.
En del med god självkänsla och trygga i sin person andra lite mer osäkra och har behov att bli bekräftade pga av olika livserfarenheter sen har vi de som mår så dåligt att det måste gå ut över allt och alla.
Ursäkta men taskig attityd funkar inte för mig 
Den som attackerar måste vinna, den attackerade måste endast överleva "
Mår man dåligt så ska man nog se över sin livsstil, och då menar jag inte att man måste göra en helrenovering av sig själv. Det räcker kanske bara att se över sin livssituation till att börja med.
 
Varför skriver jag om detta kan ni undra,
-Jo hade några gäster i veckan där dottern var lika gammal som mig hade för ett halvår sedan fått en stroke.
Fick lov att flytta hem till sin mamma (83 år) för att hon inte klarade sig själv, så tragiskt.
Men de skulle åka på kryssning tillsammans, Karibien till hösten för att de var värda det efter allt som de gått igenom så underbart. - ett beslut : )  
 
Här sitter jag själv frisk med familj underbara barn och barnbarn,
en man som älskar mig, finaste vänner syskon och föräldrar.
 
Glöm aldrig att jag älskar er !
 
 
.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0