Thrinny & Susannah

Hur svårt kan det va, jag har en känsla av att behöva göra en hel makeover,
kanske inne i en sen 30 40 oj 50 års kris.
Vill inte se mig själv som en föråldrad tonåring heller inte som en förtidig pensionär.
Jag vill inte bli yngre, vill egentligen bara vara min ålder.
Utseendet är viktigt för mig, skulle ljuga om jag sa ngt annat. Bryr mig inte om vad andra har att säga om det, men hälsan och att vara en god förebild för mina barn är absolut viktigast.
Och då menar jag på mitt sätt vilket inte alltid har behagat mina nära och omgivning.
Så dax att komma upp från soffan, fortsätta med våra planer ta tag i viktig egentid.
Återkommer med resultatet 
Bättre sent än aldrig.
Have a nice day : )
//Ullis
 
Step by Step - Whitney Houston
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0