Resandet gör att man önskar man hade mer än 24 timmar.

Efter en mysig helg och utbildning i Göteborg så har jag äntligen landat i Mora igen.
Så nu sitter vi i soffan jag och ett av mitt hjärta med rosa morgonrockar, en stor kopp kaffe plus Hallon och Lakrits glass otroligt gott. Tvättar och packar står på listan, jobb imorgon på Arenan.
Det är derby Mora - Leksand. Fast att jag inte är speciellt intresserad av hockey så är det ett roligt tillfälle att få jobba. Så vi hoppas naturligtvis på seger till Mora.
 
Tar tåget på onsdag till Stockholm till ett nytt spännande möte torsdag.
Onsdag em träffa min man som är i Sthlm och jobbar vilken tur att det för en gångs skull bara behöver vara några dagar sedan vi sågs och kvällen ska jag försöka få tillbringa tillsammans med mina andra fina.
Det är ett privilegie att de vil träffa sin smått stressade mamma. Som springer från tåg till båt till buss till bil men å andra sidan så har jag väl alltid varit småstressad när jag tänker efter, det är för dem inget nytt.
 
Efter mitt möte på torsdag mönstrar jag på båten för några dagar på sjön tillsammans med min namne : ) ska bli kul att få åka med henne igen. Possitiva människor ska man omge sig med och hon är verkligen en härlig vän.
 
Man blir lite splittrad i sin vardag när det är så här barn barnbarn och kärleken på olika håll,
en sak är säker det är mitt eget val och ingen annans.
 
En härlig känsla att förmedla.
Ha det bäst
//Ullis
John Paul Young - Love Is In The Air
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vilken båt ska du åka? :)

Svar: Birka
Ullis

2012-11-14 @ 15:39:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0