Separation

Dax att separera från SJ efter ca 10 års försök att åka mellan Göteborg - Mora, jag har tagit beslutet att försöka fortfarande åka mellan Mora Sthlm. Efter ca 5 timmar sammalagt försening på två dagar är lite för mycket. Träffade en kvinna som berättade att hon åker två ggr/år mellan Alingsås och Mora t o r. Detta har hon gjort under ca 15 år, vid jul och midsommar och aldrig kommit i tid. Vet inte om man kan skylla på frysta bromsar eller snökaos i juni ! Så nu har mitt miljötänk och att åka kollektiv ändrat riktning vad det gäller denna del i Sverige, och det blir bilen istället.
 
 
 
Till min gläde efter att komma hem hungrig törstig och supersur mitt i natten möts jag av Kimberly med en stor kram, stuvade makaroner nybakade saffransbullar stor kopp och knäck.
Det är lycka
Tack mitt hjärta
 
Rihanna - Shut Up And Drive


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0